YOXO

Întrebări frecvente despre facturi, plăți și consum

Întrebări frecvente despre facturi, plăți și consum

Mai mult

Cum se reconectează abonamentul meu după efectuarea plății restante?

Mai mult

Cum pot să plătesc factura YOXO?

Mai mult

Ce se întâmplă dacă nu consum toate beneficiile incluse într-o lună?

Mai mult

Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?

Mai mult

Pot plăti în aplicația YOXO și alte abonamente de pe contul meu Orange?

Mai mult

De ce nu s-a procesat plata după activarea cartelei SIM?

Mai mult

Cum pot să îmi modific/șterg cardul din aplicația YOXO?

Mai mult

Pot să modific configurația abonamentului în timpul celor 30 de zile de facturare?

Mai mult

Cum primesc banii înapoi pentru internetul neconsumat la abonamentul YOXO?

Mai mult

Pot modifica data recurenței de plată a facturii?

Mai mult

Pot sa amân plata facturii?

Mai mult

Dacă mai am și alte abonamente Orange, primesc o singură factură pentru toate?

Mai mult

Cum pot sa vizualizez / descarc factura YOXO?

Mai mult

Ce se întamplă dacă nu plătesc abonamentul la timp?

Mai mult

Când mi se emite factura pentru abonament și opțiuni?

Mai mult

Cum pot să am acces la detaliile de convorbiri?

Mai mult

Ce se întâmplă dacă am consumat tot internetul configurat inițial?

Mai mult

Cum verific consumul de internet, minute&SMSuri și opțiuni pe abonamentul YOXO?