Ce se întâmplă dacă nu consum toate beneficiile incluse într-o lună?
Pentru beneficiile oferite de abonamentul și opțiunile YOXO se aplică regulile de mai jos.
Minute și SMS-uri incluse în abonament: nu se reportează de la o lună de facturare la următoarea.
Internet inclus în abonament:
- Dacă abonamentul tău a fost activat începând cu data de 8 iunie 2021, internetul neconsumat nu se reportează pe luna următoare
- Dacă abonamentul tău a fost activat inainte de data de 7 iunie 2021, la finalul celor 30 de zile de facturare se va calcula automat cantitatea de net neconsumat (național) din luna anterioară, fără să mai fie nevoie de alte acțiuni din partea ta. Vei primi banii înapoi pentru el, fie sub formă de reducere la factura următoare, fie direct pe cardul înregistrat în aplicație (în cazul închiderii abonamentului). Dacă în luna respectivă ai fost în roaming, regula de returnare a banilor pentru netul neconsumat, nu se aplică. Regula se aplică pentru internetul inclus în abonament și pentru opțiunile de internet adăugate pe parcursul lunii.
De exemplu:
- dacă ai configurat inițial un pachet de 20 GB, dar nu ai folosit decât 4,6 GB, se va considera ca ai folosit 5 GB (în calculul valorii resurselor neconsumate se vor avea în vedere doar unitățile de 1 GB intreg). Cei 15 GB nefolosiți se vor scădea din factura următoare. Suma de reducere de pe factură va fi de 3,75 ron.
- dacă ai configurat inițial 20 GB de internet, la care ai adăugat ulterior prin opțiune încă 20 GB, iar din totalul de 40 de GB ai folosit doar 15 GB, diferența se va scădea din totalul facturii următoare.
Minute și GB din opțiuni: beneficiile sunt valabile până la data de reînnoire lunară a abonamentului YOXO (expiră în a treizecea zi a abonamentului tău). De exemplu, dacă ai activat opțiunea pe 3 iunie și data ta de facturare este 27 iunie, resursele oferite de opțiune pot fi folosite până pe 26 iunie (inclusiv).
Credit din opțiuni: acesta nu expiră, se reportează de la o lună la alta, până când se consumă în totalitate.
