YOXO

Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?

În cazul în care plata abonamentului a eșuat, poți încerca să faci plata manual, alegând una dintre variantele de mai jos:

  • Din aplicația YOXO - intră în secțiunea Facturi > apasă pe factura neplatită > Încearcă din nou plata. Asigură-te că a fost rezolvat motivul pentru care plata a eșuat; de exemplu, dacă nu aveai fonduri suficiente pe card la acel moment și l-ai alimentat între timp. 
  • Plata direct cu cardul aici. Această metodă de plată este disponibilă doar dacă plata recurentă a facturii (nu și a opțiunilor suplimentare), nu a putut fi efectuată din aplicația YOXO.

În cazul în care plata abonamentului nu a fost efectuată deoarece cardul salvat în aplicație a expirat, trebuie să înregistrezi un nou card în Aplicația YOXO. Mai multe detalii găsești aici.

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO