Ce fac dacă efectuarea plății eșuează?
În cazul în care plata abonamentului a eșuat, poți încerca să faci plata manual, alegând una dintre variantele de mai jos:
- Din aplicația YOXO - intră în secțiunea Facturi > apasă pe factura neplatită > Încearcă din nou plata. Asigură-te că a fost rezolvat motivul pentru care plata a eșuat; de exemplu, dacă nu aveai fonduri suficiente pe card la acel moment și l-ai alimentat între timp.
- Plata direct cu cardul aici. Această metodă de plată este disponibilă doar dacă plata recurentă a facturii (nu și a opțiunilor suplimentare), nu a putut fi efectuată din aplicația YOXO.
În cazul în care plata abonamentului nu a fost efectuată deoarece cardul salvat în aplicație a expirat, trebuie să înregistrezi un nou card în Aplicația YOXO. Mai multe detalii găsești aici.
![YOXO](https://www.yoxo.ro/images-102019/illustration/phone_mockup.207d43ac0755cccf0397cce6dd08a939c3f26900fd5f0f23d4c06047b1e6d7a6.png)
![YOXO](https://www.orange.ro/help/assets/images/articole/art_yoxo.png?v1)