YOXO

Cum pot să îmi schimb/șterg cardul din aplicația YOXO?

Pentru a înlocui cardul declarat în aplicație urmează acești pași:

  • Asigură-te că ai fonduri suficiente pe noul card pentru a se putea verifica valabilitatea noului card (ți se va retrage 1 LEU de pe acest card și se va returna in aceeasi zi)
  • Intră în aplicația YOXO
  • Accesează secțiunea Facturi
  • Alege opțiunea “Cardul meu" din partea de jos a ecranului

Este important de știut faptul că schimbarea cardului se aplică pentru toate numerele existente în contul respectiv.  

Ștergerea cardului se face automat, dacă îți închizi abonamentul și nu mai ai alte numere YOXO active pe acel cont. Cât timp ai cel puțin un abonament YOXO activ pe un cont, poți doar să înlocuiești cardul cu un altul, nu să îl ștergi. 

 

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO