Cum pot să plătesc factura YOXO?
Cardul tău (cel declarat în aplicație) va fi debitat automat cu suma aferentă valorii facturii la sfârșitul fiecărui ciclu de 30 de zile de facturare, după emiterea facturii. Este important să știi că după înrolarea cardului în aplicația YOXO și verificarea lui, pentru plățile recurente nu se mai solicită codul 3D Secure. După ce se efectuează plata, ți se va trimite și un mesaj de confirmare, prin e-mail / vei primi o notificare în aplicație.
Cardul asociat contului tău este setat chiar la momentul activării abonamentului și poate fi modificat ulterior, în aplicație. Sunt acceptate majoritatea cardurilor de credit și de debit, inclusiv Revolut.
Te vom anunța înainte de realizarea plății, ca să te asiguri că ai bani pe card pentru factură - vei primi o notificare în aplicația YOXO. Îți recomandăm să te asiguri că plata recurentă a facturii se va efectua cu succes la data recurenței. Astfel, mai ales dacă te vei afla în roaming la momentul plății, să poți să îți folosești în continuare abonamentul.
În cazul în care plata automată nu se poate procesa (de ex.: fonduri insuficiente, card blocat/expirat), vei primi un SMS în care ți se va comunica acest lucru. Ai la dispoziție două modalități prin care poți reincerca să plătești factura (vei avea nevoie de un card bancar):
1. în aplicația YOXO: selectează “Facturi” apoi apasă pe factura neplatită , apoi pe “Încearcă din nou plata”.
2. pe site-ul YOXO: accesează https://www.yoxo.ro/plata-factură/număr , introdu numărul tău de telefon și urmează pașii pentru a plăti factura restantă.
Opțiunile suplimentare activate vor fi plătite pe loc, cu același card folosit pentru plata abonamentului, salvat în aplicația mobilă YOXO.
Nu poți efectua plăți sau vizualiza / solicita facturile pentru abonamentul YOXO în contul My Orange, în magazinele sau pe site-ul Orange.