SCRIE-NE PE MESSENGER ÎN APLICAȚIE

Intră în legătură cu noi și spune-ne cu ce te putem ajuta, direct din aplicație, în Messenger.

Suntem live Luni – Vineri între 8:00 AM - 8:00 PM. La final de săptămână și în zilele de sărbătoare: între 9:00 AM – 6 PM, dar îți răspunem imediat cum intrăm live și la mesajele lăsate peste noapte.

Alte metode prin care îți putem răspunde la întrebări:

  • Scrie-ne pe canalele de social media. Suntem pe Instagram, Facebook și Youtube
  • Ne citim cu seriozitate și feedback-ul lăsat în formularul din meniul YOXO. Spune-ne dacă găsești un bug sau ai sugestii pentru noi.
  • Află răspunsuri la mai multe întrebări în FAQ website
  • Poți apela în call center la numărul 300 (apel cu suprataxă, cost 0,55 Euro/apel, este necesară cumpărarea opțiunii Credit numere cu tarife speciale din aplicație înainte de apel)

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...