Întrebări frecvente despre administrare abonament și opțiuni
Întrebări frecvente despre administrare abonament și opțiuni
Ce se întâmplă cu abonamentul YOXO 29 lei 60GB?
Ce se întâmplă cu abonamentele YOXO din ofertele anterioare?
Ce se întâmplă dacă am făcut cerere pentru un abonament nou YOXO 50 GB/ YOXO 100 GB/ YOXO 150 GB înainte de 15 iunie?
Ce se întâmplă cu abonamentele YOXO din oferta existenta (YOXO 50 GB/ YOXO 100 GB/ YOXO 150 GB)?
Care sunt noile abonamente YOXO?
Cum pot activa opțiuni pentru abonamentul YOXO?
Cum pot modifica abonamentul YOXO?
Pot administra din contul My Orange un abonament YOXO?
Pot să adaug un alt abonament YOXO existent în contul meu YOXO?
Pot anula cererea de a trece pe noua ofertă?
Pot să am mai multe numere de telefon YOXO pe același cont?
Pot să administrez abonamentul YOXO și de pe calculator/ laptop?
Pot să schimb titularul pentru abonamentul YOXO?