YOXO

Cum activez/dezactivez serviciul Apel în așteptare și cum funcționează?

Ce este serviciul Apel în așteptare?

Apelul reținut pe linie / în așteptare îți permite să întrerupi temporar o convorbire activă (fără a închide apelul), pentru a iniția o nouă convorbire sau a accepta un apel în așteptare. Poți avea cel mult o convorbire activă și una reținută pe linie în același timp.

Cum funcționează serviciul apel în așteptare?

  • Odată activat, dacă ești într-o convorbire și te sună cineva, vei fi anunțat printr-un semnal sonor că ai un apel în așteptare pe linie. Pe ecranul telefonului tău va apărea mesajul “Apel în așteptare / Apel reținut” și vei ave posibilitatea să răspunzi, să respingi sau să ignori apelul respectiv.
  • Dacă îl pui în așteptare, corespondentul tău va auzi un mesaj de întâmpinare Orange care îl va informa că apelul său se află în așteptare și îi recomandă să nu închidă.
  • Ai posibilitatea de a alterna cele două convorbiri de câte ori dorești. 

Serviciul este disponibil gratuit, pentru toți abonații YOXO.

 

Cum setez apelul în așteptare?

  • Direct din aplicația YOXO, secțiunea Setări rețea:
  1. Din Homepage (“Acasă”) click pe iconița din colțul din stânga sus, de lângă nume.
  2. Apoi apasă butonul “Detalii” aferent numărului pe care se dorește activarea serviciilor .
  3. În această pagina, sub Detalii și Conturi asociate abonamentului vei găsi butonul de secțiunea “Setări rețea”

Bine de știut:

- dezactivarea serviciul apel în așteptare se face tot din aplicația YOXO, urmând aceiași pași ca mai sus.

- dacă dorești să folosești serviciul Apel conferință, apelul în așteptare trebuie să fie activ

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO