Cum activez/dezactivez serviciul Apel în așteptare și cum funcționează?
Apelul reținut pe linie / în așteptare îți permite să întrerupi temporar o convorbire activă (fără a închide apelul), pentru a iniția o nouă convorbire sau a accepta un apel în așteptare. Poți avea cel mult o convorbire activă și una reținută pe linie în același timp.
- Odată activat, dacă ești într-o convorbire și te sună cineva, vei fi anunțat printr-un semnal sonor că ai un apel în așteptare pe linie. Pe ecranul telefonului tău va apărea mesajul “Apel în așteptare / Apel reținut” și vei ave posibilitatea să răspunzi, să respingi sau să ignori apelul respectiv.
- Dacă îl pui în așteptare, corespondentul tău va auzi un mesaj de întâmpinare Orange care îl va informa că apelul său se află în așteptare și îi recomandă să nu închidă.
- Ai posibilitatea de a alterna cele două convorbiri de câte ori dorești.
Serviciul este disponibil gratuit, pentru toți abonații YOXO.
Apel în așteptare se poate activa sau dezactiva direct din meniul telefonului tău sau prin intermediul unui cod, formând secvența *43# pentru activare sau #43# pentru dezactivare, urmată de tasta “apel”. Odată procesată solicitarea ta, vei primi și un SMS de confirmare.
Apel în așteptare trebuie să fie activ dacă dorești să folosești serviciul Apel conferință.

