Cum pot intra în contact cu un operator relații clienți YOXO?
Dacă ai nevoie de suport în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, poți intra în contact cu un operator relații clienți prin una dintre modalitățile de mai jos:
Prin Chat - Messenger, din aplicația mobilă YOXO:
- Asigură-te că ești logat în contul tău pentru a putea intra în legătură cu un operator call center
- Programul de lucru este luni - duminică 08:00 - 20:00
- Poți lăsa un mesaj și în afara acelui interval dar ți se va răspunde în orele de program
- Acest serviciu este gratuit deoarece nu ești taxat pentru traficul internet făcut în aplicația YOXO (o poți folosi chiar dacă nu mai ai MB internet disponibili)
Prin apel la Serviciul clienți:
- La numărul 300 - dacă suni de pe un număr YOXO. Trebuie să ai credit la dispoziție deoarece apelul se taxează cu 0.05 euro/min, TVA inclus
- La numărul 0374.300.300 - de pe orice număr de telefon, tarif normal
- Programul de lucru este de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00, iar sâmbăta, duminica și pe durata sărbătorilor legale între orele 09:00 – 18:00
Intră în legătură cu alți utilizatori YOXO, în Comunitatea Orange
Accesează secțiunea Help de pe site-ul YOXO dacă ai nevoie de mai multe informații legate de ofertele și serviciile YOXO.

