Cum pot să intru în contact cu un operator pentru asistență YOXO?

Dacă ai nevoie de ajutor în legătură cu abonamentul sau contul tău YOXO, intră în aplicația mobilă YOXO și accesează secțiunea Messenger din meniu, unde vei putea intra în contact cu un operator Orange. Programul agenților Orange este de la ora 9 la 20, dar poți lăsa un mesaj la orice oră și îți vor răspunde în orele de program. Asigură-te că ești logat în contul tău Orange în aplicația YOXO pentru a putea intra în legătură cu un operator.

Dacă ai nevoie de mai multe informații legate de oferta YOXO, te așteptăm în secțiunea Orange Help – YOXO sau în Comunitatea Orange, unde poți să intri în legătură cu alți utilizatori YOXO.

De asemenea, ai posibilitatea să apelezi la numărul 300 – Serviciul Clienți. Apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus.

Accesul la internet în aplicația YOXO este gratuit.

YOXO

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...