Pot să reactivez un abonament YOXO după ce l-am închis?

Poți solicita reactivarea unui numar YOXO în maximum 60 de zile după închiderea lui. În toată această perioadă, numărul de telefon YOXO închis va intra în carantină și nu va fi alocat altor utilizatori. La reactivarea numărului vei face o nouă configurare pentru numărul tău pornind de la ofertele disponibile în aplicația YOXO.

Există 2 situații posibile:

1. Numărul YOXO închis a fost păstrat pe o cartela Prepay sau migrat pe un abonament Orange.

În acest caz, va fi nevoie să soliciți în Chat-ul din aplicația YOXO ștergerea datelor contului tău. Ulterior, vei putea reactiva din aplicație acest număr pe același cont YOXO creat inițial. Dacă nu vei solicita ștergerea acestor date, vei putea reactiva numărul doar pe un cont nou YOXO.

2. Ai renunțat complet la acel număr.

În această situație va fi nevoie să mergi într-un magazin Orange pentru a solicita activarea pe o cartelă Prepay a numărului YOXO închis. Ulterior, vei putea alege una dintre cele 2 opțiuni de mai sus: fie activezi numărul pe un cont nou YOXO, fie soliciți ștergerea datelor contului existent YOXO și, ulterior, îl poți reactiva pe același cont.

YOXO

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...