YOXO

Cum șterg contul și/sau datele din aplicația YOXO?

Ștergerea datelor din cont

  • Datele contului YOXO se pot șterge doar dacă se îndeplinesc aceste condiții: 
  • Ești titularul contului
  • Nu mai există niciun număr activ/aflat în perioada de grație/suspendat în cont
  • Ai toate facturile achitate și nicio datorie către YOXO
  • Nu ai în derulare procese de activare pentru alte numere (portare din alte retele, comenzi de numere noi sau trecerea unor numere de la Orange la YOXO)
  • Nu ai în derulare comenzi în Magazinul YOXO

 

Informațiile care se vor șterge din contul YOXO sunt următoarele:

  • Date personale ( Nume, prenume, adresa email, adresa de facturare )
  • Informații cu privire la numerele YOXO ( data de activare, data de închidere, resursele alocate, statusuri)
  • Informații cu privire la beneficiile alocate
  • Informații cu privire la contract
  • Informații cu privire la card si platile efectuate 
  • Istoricul din YOXO
 

Solicitarea de ștergere a datelor se poate face astfel:

  • Pentru toate sistemele de operare - din secțiunea Messenger, din aplicația YOXO
  • Pentru iOS - în aplicația YOXO, în sectiunea “Contul meu” există un buton pentru ștergerea datelor
 

Ștergerea contului YOXO

Pentru a șterge un cont, contactează-ne din secțiunea Messenger, din aplicația YOXO, dacă ești titularul abonamentului. Contul se poate șterge doar dacă nu mai există niciun număr activ/aflat în perioada de grație/suspendat în cont. După procesarea solicitării, vei primi o confirmare prin email / SMS / notificare în aplicație.

După ștergerea contului nu te vei putea conecta în aplicația YOXO cu datele respective dar le vei putea folosi în continuare pentru a te loga în alte aplicații Orange dacă ți-ai făcut cont pentru ele  ( MyOrange, Orange TV GO, Orange Cloud, etc). Dacă vei dori să fii din nou client YOXO, va trebui să reiei de la început un proces de activare a unui abonament nou.

 

Ștergerea unui card se face doar automat, dacă îți închizi abonamentul și nu mai ai alte numere YOXO active pe acel cont. Cât timp ai cel puțin un abonament YOXO activ pe un cont, poți doar să înlocuiești cardul cu un altul, nu să îl ștergi. 

Mai multe detalii găsești pe site-ul yoxo.ro, în Termenii și condițiile de utilizare a aplicației.

 
YOXO
YOXO