YOXO

Cum rezolv o problemă pe care o întâmpin la activarea abonamentului YOXO?

Dacă întâmpini probleme în cadrul procesului de activare a abonamentului, îți recomandăm să urmezi instrucțiunile de mai jos, în funcție de situația în care te afli:

Nu am primit codul PIN prin SMS 

Dacă ai introdus numărul de telefon dar nu ai primit codul PIN de verificare prin SMS, este posibil să existe unul dintre următoarele motive:

  • Este o întârziere de trimitere SMS 🡪 te rugăm să reîncerci trimiterea acestuia sau să ne scrii pe Messenger în aplicație și să ne semnalezi acest lucru
  • Telefonul cu numărul de telefon precizat de tine nu se află la acest moment în posesia ta 🡪 asigură-te că ai introdus un număr de telefon la care ai acces acum

Nu s-a procesat verificarea cardului sau plata abonamentului după activarea cartelei SIM

  • La plasarea comenzii, pentru validarea cardului, încercăm retragerea sumei de 1 leu, pe care o returnăm în aceeași zi 🡪 te rugăm să verifici dacă aveai suficienți bani pe card

Am urmat toți pașii de activare a SIM-ului primit prin curier, dar abonamentul YOXO nu se activează 

Dacă ai urmat toți pașii descriși în aplicație și cartela nu este încă activă, te rugăm să intri pe Messenger și să îi spui acest lucru operatorului.

În cazul în care ai în continuare nevoie de ajutor, îți recomandăm sa contactezi Serviciul clienți.

YOXO
YOXO