Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?

Activarea abonamentului YOXO se face online, exclusiv în aplicația YOXO. Nu ai nevoie să ne aduci documente, tot procesul are loc în aplicația mobilă.

Poți descărca aplicația YOXO atât pentru telefoanele Android cât și pentru iOS [link]

Pentru a-ți activa abonamentul în aplicația mobilă YOXO, trebuie să urmezi pașii de mai jos:

  1. Alege configurația noului abonament, în funcție de nevoile tale de comunicare.

  2. Creează-ți un cont. Pentru crearea contului trebuie să furnizezi: nume, prenume, adresa de email și o parolă.

  3. Validează adresa de email: la crearea contului, vei primi pe email un link către aplicație. Apasă pe acest link, care te va îndruma către pasul următor.

  4. Alege opțiunea ”număr nou” din aplicația YOXO și apoi alege numărul de telefon Orange pe care îl dorești din lista propusă. 

  5. Scanează cartea ta de identitate și așteaptă validarea datelor tale.

După procesarea datelor, acestea vor fi utilizate pentru emiterea contractului de furnizare de servicii care îți va fi trimis la adresa de email pe care ai menționat-o la crearea contului.

  1. Alege adresa unde vrei să îți fie trimisă cartela SIM și detaliile de contact pentru curier. Vei putea selecta fie adresa de domiciliu sau vei putea completa o nouă adresă.

După completarea acestor date, ți se va prezenta un sumar al comenzii tale. Dacă datele prezentate sunt corecte, bifează că ești de acord cu Termenii și condițiile și treci la pasul următor.

  1. Introdu datele cardului tău bancar. Pentru a inregistra cardul tau in aplicatie este necesara verificarea lui. De aceea, 1 RON îți va fi retras din cont și va fi returnat în aceeași zi. Plata abonamentului se va efectua în momentul în care vei activa SIM-ul. Asigură-te că ai bani pe card în momentul în care activezi SIM-ul.  Cardul înregistrat  va fi utilizat și ulterior pentru plata recurentă a facturilor emise pentru abonamentul tău.

În aplicație vei putea vedea, pas cu pas, care este stadiul comenzii tale și când îți va fi livrată cartela SIM. 

Ai la dispoziție 14 zile din momentul plasării comenzii pentru a activa cartela SIM.  Dacă nu activezi în 14 zile, comanda ta de abonament YOXO va fi anulata și va trebui să reiei procesul. Din păcate, nu mai putem garanta ca numărul ales va fi disponibil.

Află de aici ce trebuie să faci pentru activarea cartelei SIM.

YOXO

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...