Cum pot să anulez cererea de portare?
Poți solicita anularea cererii de portare cu maximum 24 de ore înainte de data finalizării procesului de portare. Data portării este afișată în aplicație, in partea de sus a paginii principale, sub numărul de telefon.
Pentru a anula o cerere de portare, intră în aplicația YOXO, secțiunea Mai multe- Abonamenul tău, iar apoi apasă Anulează portarea.
Important de stiut: dacă anulezi cererea de portare, numărul temporar YOXO nu se închide automat.
După ce anulezi anulezi cererea de portare, ai două posibilități:
- Păstrezi abonamentul YOXO activat pe numărul temporar → în acest caz nu trebuie să mai faci nimic în afară de anularea cererii de portare.
- Renunți la abonamentul YOXO cu număr temporar → trebuie să soliciți acest lucru din aplicația YOXO, din secțiunea Abonamentul meu. Dacă anularea numărului se face în primele 14 zile de la activarea lui, vei primi banii înapoi pentru contravaloarea abonamentului. După 14 zile de la activare, solicitarea va fi tratată ca o cerere de reziliere.