Când pot să închid abonamentul YOXO și cum?

Abonamentul YOXO poate fi închis în orice moment, la solicitarea ta, din aplicația YOXO, cu condiția ca abonamentul să fie activ.

Există următoarele situații:

  • Dacă soliciți anularea ofertei înainte de activarea abonamentului sau în primele 14 zile de la activare, oferta se va anula și suma achitată pentru abonamentul configurat îți va fi returnată integral, pe cardul pe care l-ai folosit la plată, în termen de maximum 30 de zile.
  • Dacă soliciți anularea ofertei după primele 14 zile de la activarea abonamentului, oferta se va anula, iar contravaloarea internetului neconsumat (vom lua în calcul doar GB întregi neconsumați, național) îți va fi virată înapoi pe card.
  • Dacă soliciți închiderea abonamentului și ești în perioada de grație sau numărul este suspendat pentru că plata recurentă a eșuat, poți să închizi abonamentul după achitarea sumei restante în aplicația mobilă.
YOXO

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...