Cum activez serviciul de redirecționare apeluri?
Redirecționarea apelurilor de pe un număr YOXO se poate face din aplicația YOXO astfel:
- Din aplicația mobilă, din secțiunea Setări rețea pe care o poți accesa astfel:
- Din Homepage (“Acasă”) dă click pe iconița din colțul din stânga sus, de lângă nume.
- Apoi apasă butonul “Detalii” aferent numărului pe care se dorește activarea serviciilor .
- În această pagina, sub Detalii și Conturi asociate abonamentului vei găsi secțiunea “Setări rețea”
- Odată activat/dezactivat, se va actualiza informația despre starea serviciului în secțiunea Setări rețea
- În urma unei discuții cu un operator al Serviciului clienți
Odată activat serviciul, apelurile vor fi redirecționate automat către numărul ales, indiferent de starea telefonului sau a cartelei (linie ocupată, telefon închis, cartela în afara zonei de acoperire).
Redirecționarea apelurilor este gratuită și nu se poate face către numere scurte/speciale sau către numere internaționale. Redirecționarea apelurilor este disponibilă și în roaming cu condiția să ai o opțiune/un abonament care îți permite să folosești numărul în afara României.
Dacă dorești dezactivarea redirecționării poți face acest lucru:
- din aplicația YOXO, secțiunea Setări rețea, urmând pașii descriși mai sus
- din meniul telefonului: deși denumirea exactă a opțiunii din meniul telefonului poate să difere de la un model la altul, pentru telefoanele cu Android găsești opțiunea în Settings > Mobile Network > Call settings > Call forwarding, iar pentru telefoanele cu iOS, în Settings > Phone > Call forwarding
- prin apelarea secvenței ##002# urmată de tasta de apel - acest cod va anula toate redirecționările active.