YOXO

Ce fac dacă cererea de portare la YOXO a fost refuzată?

Anularea portării (de către operatorul tău curent) nu implică și anularea automată a abonamentului YOXO activat cu număr temporar. 

Dacă vrei să renunți la numărul temporar activat inițial (asociat cu cererea de portare respinsă):

  • Trebuie să soliciți acest lucru din aplicația YOXO, din secțiunea Abonamentul meu
  • Dacă anularea numărului se face în primele 14 zile de la activarea lui, vei primi banii înapoi pentru contravaloarea abonamentului. După 14 zile de la activare, solicitarea e tratată ca o cerere de reziliere 
  • Dacă nu soliciți închiderea acestuia, va funcționa în continuare și va fi facturat lunar, din 30 în 30 de zile

Dacă vrei în continuare să portezi la YOXO numărul respectiv, îți recomandăm să ne scrii în Messenger din aplicație pentru a afla motivul exact al respingerii cererii si a putea corecta informația în noua cerere.

Apoi ai două opțiuni:

  • Parcurgi procesul de la început, din aplicație:

           - Faci un nou cont YOXO (cu o altă adresă email decât cea folosită la prima cerere de portare) și apoi reiei pașii necesari portării

           - Dacă vrei să folosești aceeași adresă email, va trebui întâi să închizi numărul temporar și apoi să ștergi contul. Odată șters, poți să îți faci din nou cont cu adresa respectivă și să reiei procesul de portare

Portezi întâi la o cartelă Prepay Orange și, odată activat numărul tău pe Prepay Orange, faci trecerea la YOXO din aplicație

  • Poți face cererea dintr-un magazin Orange
  • Va trebui să ai la tine cartea de identitate și o factură recentă, emisă de operatorul actual (dacă numărul aparține unui abonament pe persoană fizică) sau cartela SIM pe care o ai deja de la operatorul tău existent (dacă numărul aparține unei cartele preplătite). 
  • Vei completa o cerere de portare și va trebui să achiziționezi o opțiune Prepay pe care o vei folosi pe numărul temporar, până se efectuează portarea numărului tău.
YOXO
YOXO