YOXO

Ce fac dacă cererea de portare la YOXO a fost refuzată?

Cererea de portare poate fi refuzată de donor (operatorul tău inițial) din mai multe motive:

Dacă cererea este refuzată pentru că datele de mai jos au fost completate eronat, vei putea reveni în ecranul cu sumarul portării, direct în aplicație, unde vei putea corecta datele respective:

- completare camp donor gresit

- eroare data portare

- eroare cod abonat

- eroare serie SIM

- completare camp serviciu gresit

Atunci când cererea de portare a fost respinsă cu unul dintre motivele de mai sus, vei primi o notificare, în care ți se va explica ce anume trebuie corectat. După corectarea datelor eronate și alegerea unui nou interval de portare, poți reiniția cererea și procesul de portare se reia.

 

Important!

  • Refuzul cererii e portare nu înseamnă și anularea numărului temporar YOXO pe care l-ai primit
  • Corectarea datelor trebuie să fie făcută în termen de maximum 30 de zile. În caz contrar, portarea se va anula automat și vei rămâne doar cu numărul temporar YOXO activ.

 

Dacă vrei să renunți la numărul temporar activat inițial (asociat cu cererea de portare respinsă) poți face acest lucru doar dacă nu ai un proces de portare în derulare:

  • Trebuie să soliciți acest lucru din aplicația YOXO, din secțiunea Abonamentul meu
  • Dacă anularea numărului se face în primele 14 zile de la activarea lui, vei primi banii înapoi pentru contravaloarea abonamentului. După 14 zile de la activare, solicitarea e tratată ca o cerere de reziliere 
  • Dacă nu soliciți închiderea acestuia, abonamentul va funcționa în continuare și va fi facturat lunar, din 30 în 30 de zile

Dacă cererea de portare este refuzată de donor din orice alt motiv și dorești continuarea procesului, ai următoarele opțiuni:

  • Parcurgi procesul de la început, din aplicație:

           - Faci un nou cont YOXO (cu o altă adresă email decât cea folosită la prima cerere de portare) și apoi reiei pașii necesari portării

           - Dacă vrei să folosești aceeași adresă email, va trebui întâi să închizi numărul temporar și apoi să ștergi contul. Odată șters, poți să îți faci din nou cont cu adresa respectivă și să reiei procesul de portare

  • Portezi întâi la o cartelă Prepay Orange și, odată activat numărul tău pe Prepay Orange, faci trecerea la YOXO din aplicație
  • Poți face cererea dintr-un magazin Orange
  • Va trebui să ai la tine cartea de identitate și o factură recentă, emisă de operatorul actual (dacă numărul aparține unui abonament pe persoană fizică) sau cartela SIM pe care o ai deja de la operatorul tău existent (dacă numărul aparține unei cartele preplătite). 
  • Vei completa o cerere de portare și va trebui să achiziționezi o opțiune Prepay pe care o vei folosi pe numărul temporar, până se efectuează portarea numărului tău.

Descarcă aplicația pe telefonul tău mobil

YOXO
YOXO