YOXO

Întrebări frecvente despre yoxo

Mai mult

Pot să folosesc propriul cod de reducere la activarea unui nou abonament YOXO pe care să îl administrez din contul meu existent?

Mai mult

Pot să adaug un alt abonament YOXO existent în contul meu YOXO?

Mai mult

Pot să îmi fac un nou abonament YOXO și să îl administrez din contul meu existent?

Mai mult

Pot anula cererea de a trece pe noua ofertă?

Mai mult

Dacă am abonament activat înainte de 7 iunie 2021 și beneficiez de banii înapoi pe netul neconsumat, cum pot modifica abonamentul fără a pierde beneficiul ?

Mai mult

Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, ce trebuie sa știu despre trecerea de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO cu mai mult net inclus, la același preț?

Mai mult

Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO, cu mai mult net inclus?

Mai mult

Se poate utiliza cartela SIM YOXO cu smartwatches?

Mai mult

Cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la un abonament YOXO cu mai mult net la același preț?

Mai mult

Cât durează campania cu prețuri promoționale?

Mai mult

Cum pot beneficia de bonusul de 100 GB net pentru studenți?

Mai mult

Pot să trimit codul de reducere mai multor persoane?

Mai mult

Cum folosesc codul de reducere primit de la un prieten?

Mai mult

Când primesc bonusul dacă am trimis un cod de reducere unui prieten?

Mai mult

Cum funcționează programul YOXO „Invită un prieten”?

Mai mult

În ce condiții nu se mai primesc banii înapoi pentru netul neconsumat?

Mai mult

Cum pot folosi opțiunea Credit numere cu tarife speciale?

Mai mult

Am acces la Orange TV Go cu contul YOXO?

Mai mult

În ce rețea funcționează abonamentele YOXO?

Mai mult

Care este viteza de navigare pe internet?

Mai mult

Pot să portez un număr din altă rețea la YOXO?

Mai mult

Care este relația dintre YOXO și Orange?

Mai mult

Pot să am mai multe numere de telefon YOXO pe același cont?

Mai mult

Există un număr maxim de comenzi cartela SIM pentru același număr de telefon YOXO?

Mai mult

Ce pot să fac dacă am urmat toți pașii de activare SIM, dar abonamentul YOXO nu se activează?

Mai mult

Ce pot să fac dacă nu am primit SIM-ul pentru YOXO?

Mai mult

Ce trebuie să fac pentru a activa cartela SIM pentru abonamentul YOXO?

Mai mult

Cum pot să îmi fac un abonament nou YOXO?

Mai mult

Ce pot să fac dacă nu mi se afișeaza aplicația YOXO în Google Play?

Mai mult

Cum și unde pot să schimb cartela SIM defectă/pierdută?

Mai mult

Mi s-a spus ca numărul nu este eligibil, de ce?

Mai mult

Nu am primit codul PIN prin SMS, de ce?

Mai mult

Pot să activez opțiuni pentru abonamentul YOXO?

Mai mult

Pot să trec numărul YOXO pe cartelă PrePay?

Mai mult

Pot să trec de la un abonament YOXO la un abonament Fun/Smart?

Mai mult

Pot să administrez abonamentul YOXO și de pe calculator/ laptop?

Mai mult

De câte ori pot să închid abonamentul YOXO?

Mai mult

Cât de des pot să modific abonamentul YOXO?

Mai mult

Pot să cumpăr un telefon la preț promoțional dacă am un abonament YOXO?

Mai mult

Câte abonamente Yoxo pot să am?

Mai mult

Ce se întâmplă cu punctele Thank You / bonusul Phone Credit dacă trec la un abonament YOXO?

Mai mult

Pot să schimb titularul pentru abonamentul YOXO?

Mai mult

Cum pot să trec un număr PrePay la abonament YOXO?

Mai mult

Cum pot să îmi schimb abonamentul existent cu un YOXO?

Mai mult

Pot să activez un abonament Yoxo dintr-un magazin Orange?

Mai mult

Care este perioada contractuală minimă pentru abonamentul YOXO?

Mai mult

Ce date sunt necesare pentru activarea unui abonamentYOXO?

Mai mult

De ce acte am nevoie pentru activarea unui abonament YOXO?

Mai mult

Este disponibil abonamentul YOXO și pentru clienții business?

Mai mult

Ce condiții trebuie să îndeplinesc pentru activarea unui abonament YOXO?

Mai mult

Ce conține abonamentul YOXO?

Mai mult

Pe ce sistem de operare este disponibilă aplicația YOXO?

Mai mult

Ce este YOXO?

Încă explorezi ce abonament
ți se potrivește?

Hai să pastrăm legătura...