Întrebări frecvente despre yoxo
Întrebări frecvente despre yoxo
Pot să folosesc propriul cod de reducere la activarea unui nou abonament YOXO pe care să îl administrez din contul meu existent?
Dacă am abonament activat înainte de 7 iunie 2021 și beneficiez de banii înapoi pe netul neconsumat, cum pot modifica abonamentul fără a pierde beneficiul ?
Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, ce trebuie sa știu despre trecerea de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO cu mai mult net inclus, la același preț?
Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO, cu mai mult net inclus?
Cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la un abonament YOXO cu mai mult net la același preț?
Pot să trimit codul de reducere mai multor persoane?
Cum folosesc codul de reducere primit de la un prieten?
Când primesc bonusul dacă am trimis un cod de reducere unui prieten?
Cum funcționează programul YOXO „Invită un prieten”?
În ce condiții nu se mai primesc banii înapoi pentru netul neconsumat?
Cum pot folosi opțiunea Credit numere cu tarife speciale?
Pot să activez opțiuni pentru abonamentul YOXO?
Cât de des pot să modific abonamentul YOXO?
Ce conține abonamentul YOXO?
Ce este YOXO?