YOXO

Întrebări frecvente despre yoxo

Întrebări frecvente despre yoxo

Mai mult

Pot să folosesc propriul cod de reducere la activarea unui nou abonament YOXO pe care să îl administrez din contul meu existent?

Mai mult

Dacă am abonament activat înainte de 7 iunie 2021 și beneficiez de banii înapoi pe netul neconsumat, cum pot modifica abonamentul fără a pierde beneficiul ?

Mai mult

Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, ce trebuie sa știu despre trecerea de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO cu mai mult net inclus, la același preț?

Mai mult

Dacă am un abonament activat înainte de 21.10.2021, cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la noua ofertă YOXO, cu mai mult net inclus?

Mai mult

Cum pot trece de la abonamentul actual YOXO la un abonament YOXO cu mai mult net la același preț?

Mai mult

Pot să trimit codul de reducere mai multor persoane?

Mai mult

Cum folosesc codul de reducere primit de la un prieten?

Mai mult

Când primesc bonusul dacă am trimis un cod de reducere unui prieten?

Mai mult

Cum funcționează programul YOXO „Invită un prieten”?

Mai mult

În ce condiții nu se mai primesc banii înapoi pentru netul neconsumat?

Mai mult

Cum pot folosi opțiunea Credit numere cu tarife speciale?

Mai mult

Am acces la Orange TV Go cu contul YOXO?

Mai mult

Care este viteza de navigare pe internet?

Mai mult

Cât de des pot să modific abonamentul YOXO?

Mai mult

Pot să activez opțiuni pentru abonamentul YOXO?

Mai mult

Ce conține abonamentul YOXO?

Mai mult

Ce este YOXO?