Cum pot să îmi schimb/șterg cardul din aplicația YOXO?
Asigură-te că ai fonduri suficiente pe noul card pentru a se putea verifica valabilitatea noului card (ți se va retrage 1 LEU de pe acest card și se va returna in aceeași zi)
Pentru a înlocui cardul declarat în aplicație ai doua optiuni:
1. Accesezi secțiunea Meniu - Contul tău (ultima secțiune din Meniu) - selectezi Cardul tău, apoi Actualizează card
2. Deschizi aplicația, accesezi secțiunea Facturi, apoi alegi opțiunea Cardul meu, apoi Actualizează card
Este important de știut faptul că schimbarea cardului se aplică pentru toate numerele existente în contul respectiv.
Ștergerea cardului se face automat, dacă îți închizi abonamentul și nu mai ai alte numere YOXO active pe acel cont. Cât timp ai cel puțin un abonament YOXO activ pe un cont, poți doar să înlocuiești cardul cu un altul, nu să îl ștergi.
Nu ai găsit ce căutai?
YOXO
HelperAI
Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!
powered by Gen AI

