Ce trebuie să fac dacă nu pot instala un profil eSIM?
Exista o limita de 3 instalări de eSIM într-un interval de 12 luni. Daca o depasesti, va trebui să soliciti o cartelă SIM clasica până trece perioada respectivă. Pentru a afla data exactă de la care poți activa din nou eSIM, contactează Serviciul Clienți.
- În cazul în care nu ai atins această limită, urmează acești pași:
- Verifică dacă ai instalată cea mai nouă versiune disponibilă de sistem de operare dacă nu o ai pe cea mai recentă, îți recomandăm să faci o actualizare software din meniul telefonului;
- Asigura-te ca ai cea mai recenta versiune de aplicatie YOXO- verifica in magazinul de aplicatii (Google Play, APPStore, App Gallery) daca exista vreo actualizare disponibila;
- Asigură-te că dispozitivul tău mobil este conectat la o rețea de internet Wi-Fi
- Închide și redeschide dispozitivul mobil pe care ai instalat/doresti sa instalezi profilul de eSIM
- Introdu codul PIN al dispozitivului (dacă ai)
- Urmeaza pasii din aplicatie pentru instalarea unui eSIM
Dacă ai urmat pașii de mai sus și eroarea persistă, vizitează cel mai apropiat magazin Orange sau contactează Serviciul Clienți din sectiunea Help - Messenger a aplicatiei sau prin apel la 300 (cost 0.05 euro/minut TVA inclus)