Ce trebuie să fac dacă nu pot instala un profil eSIM?
Dacă ai atins limita de 3 instalări eSIM într-un interval de 12 luni, va trebui să folosești o cartelă SIM, până trece perioada respectivă. Pentru a afla data exactă de la care poți activa din nou eSIM, contactează Serviciul Clienți.
În cazul în care nu ai atins această limită, urmează acești pași:
1. Verifică dacă ai instalată cea mai nouă versiune disponibilă de sistem de operare; dacă nu o ai pe cea mai recentă, îți recomandăm să faci o actualizare software din meniul telefonului
2. Asigură-te că dispozitivul tău mobil este conectat la o rețea de internet Wi-Fi
3. Închide și redeschide dispozitivul mobil pe care ai instalat profilul de eSIM
4. Introdu codul PIN al dispozitivului (dacă ai)
5. Dacă ai urmat pașii de mai sus și eroarea persistă, vizitează cel mai apropiat magazin Orange sau contactează Serviciul Clienți

