Ce fac dacă în aplicație mi se afisează informații greșite / nu se afișează anumite informații?
Dacă accesezi aplicația YOXO și lipsesc anumite informații sau nu se afișează numarul/numerele din contul tău, încearcă să urmezi pașii de mai jos:
1. asigură-te că ai instalată ultima versiune a aplicației: verifică în PlayStore/AppStore/AppGallery că ai actualizările la zi;
2. dacă ai făcut deja asta, încearcă să te deloghezi și să te reloghezi și, dacă folosești aplicația pe un dispozitiv cu Android, să ștergi memoria cache a aplicației YOXO (Aplicații- YOXO- Spațiu de stocare- Golire cache)
3. dezinstalează și reinstalează aplicația
Dacă în continuare problema întâmpinată nu a fost rezolvată, te rugăm să faci o captură de ecran cu informațiile eronate/lipsă și să ne contactezi în secțiunea Messenger, din aplicația YOXO.
Nu ai găsit ce căutai?
YOXO
HelperAI
Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!
powered by Gen AI

