Cum reactivez un număr de abonament YOXO care a fost închis?

După închiderea unui abonamentul YOXO, numărul de telefon va intra în carantină pentru 60 de zile, perioadă în care poți solicita reactivarea lui exclusiv pe cartelă PrePay. După această perioadă de 60 de zile, numărul de telefon nu va mai fi disponibil și va trebui să soliciți un altul.

Dacă abonamentul a fost închis pentru neplată, reactivarea numărului pe cartelă PrePay se poate face doar după achitarea sumei restante, în termenul de 60 de zile menționat mai sus.

Reactivarea numărului (indiferent de motivul închiderii) se poate face:

  • prin solicitarea acestul lucru în sectiunea Messenger din aplicația YOXO dacă te mai afli în posesia cartelei SIM.
  • într-un magazin Orange dacă nu mai ai acces la SIM,  pentru a intra în posesia unui nou SIM.
 

Nu ai găsit ce căutai?

YOXO Chatbot AiHelperAI

Pune o întrebare și ai răspuns (aproape) INSTANT!

mockup