YOXO

Cum plătesc factura pentru abonamentul și opțiunile YOXO?

La activarea abonamentului YOXO se setează în mod automat plata recurentă cu un card bancar valid. Este important să știi că după înrolarea cardului în aplicația YOXO și verificarea lui, pentru plățile recurente nu se mai solicită codul 3D Secure. 

La sfârșitul fiecărui ciclu de 30 de zile de facturare, după emiterea facturii, cardul tău va fi debitat automat cu suma aferentă valorii facturii. În cazul în care plata automată nu a fost procesată, vei primi un SMS, în care ți se va comunica acest lucru. Pentru a efectua plata manual, poți intra în aplicație, secțiunea ”Facturi”.

Important: În cazul în care plata recurentă eșuează, poți încerca să faci plata direct cu cardul aici. Această metodă de plată este disponibilă doar dacă plata recurentă a facturii (nu și a opțiunilor suplimentare), din aplicația Yoxo, nu a putut fi efectuată. 

Dacă achiziționezi opțiuni suplimentare, acestea vor fi plătite cu același card folosit pentru plata abonamentului, salvat în aplicația mobilă YOXO.

Te vom anunța înainte de realizarea plății, ca să te asiguri că ai bani pe card pentru factură.

 

 
YOXO
YOXO